Kızlar benim bebeğim 7 ay civarı anne yanı park beşiğinde sürekli kendini döndürüp sıkışıp uyanıyordu ben de yatak odasında alan olmadığı için kendi odasına yer yatağı yaptım geniş geniş yatıyor, şu an 1 yaşında dün akşam park yatağında güzel uyudu ben de odasını erken ayırmak zorunda kaldım diye vicdan yapıyorum ama siz benim yerimde olsanız yanınıza geri alır mıydınız yoksa odasında devam mi ederdiniz?