kelebekmom Merhaba anneler:) bebeklerinize bağışıklığı için neler yapıyorsunuz? Artık çok yoruldum sürekli hastalanıyo kızım dışarıya çıkmadığımız halde. Diş dönemi böyle hastalık normal mi ? Üzüm pekmezi veriyorum aç karnına. Meyve yedirmeye çalışıyorum,et suyundan çorba yapıyorum daha ne yapabilirim lütfen uyguladıklarınızdan söyleyebilir misiniz
Kuzularinanasi kelebekmom oncelikle disari cikmaktan korkmayin.aksine evde daha cok hasta olur bagisiklik guclenmez cunku.ilikli corbalar,yemeklerine sarimsak sogan ,ev yogurdu, kefir, kan degerlerine gore eksik varsa demir ilaci/ vitamin ,
mysozclk kelebekmom 12 aylık olcak kızım bızımde hastalıktan ziyada adenovirüs el ayak hastalığı idrar yolu enfeksiyonu geciktirdik su 1 bucuk ayda nasil oluyor nerden geliyor bende anlamıyorum ama olcak varsa oluyor bide bizi bagısıklık dusuk cıktı bırını gorsun kızım diger gune bıseyı cıkıyor oldu artık ben de probiyotık kullanıyorum pekmezi direk vermıyorum ılerde seker sorunu olmasın diye siz de oyle yapmayın sekerı bi anda yükselir tahin ve hurma özü katıp verıyorum her gun ılık suyuna corba yapıyorum 2 gunde bı bazen üst üste tavuk suyuna corba yapıyorum sade kefir verıyorum probiyotıkli yogurt veriyorum meyve sıkar verırım elimden gelini yapıyorum ama işte olcak varsa maalesef oluyor şu hasta olmayan cocuklara hayret ediyorum maşallah dıyım olmasınlar da 🤲🫠 boyle boyle büyücek ler soguk havada cıkıyorum ben soguk hava hasta etmez vüris eder o yuzden soguk havaya da alıssın cıkarın
ozgee7 kelebekmom ben düzenli olarak karadut suyu veriyorum kahvaltıda bide kullandığımız zinco ve polivit var içine katıp veriyorum. Karadut suyunun bağışıklık güçlendirdiğini düşünüyorum ayrıca d vitaminini eksiksiz verin onun da etkisi var
kelebekmom EgemenAtam Hava çok soğuk ama bi iki kez çıkarıyorum yürüyüş yapıyoruz da cesaret edemiyorum 😕
kelebekmom Kuzularinanasi Soğuktan hep hastalık olur diye büyütüldük ya biz,bende öyle olur diye korkuyorum açıkçası
Kuzularinanasi kelebekmom aksine soguktan sakınirsaniz en ufak sogukta hemen hasta olur.bu dusunce cok yanlis.ozmn doguda yasayanlar cocuklar karda kista ojula yuruyerek gidenler niye hasta olmuyor soguktan oyle dusunun…tabiki asiri ruzgarda veya ayazda gezecek dglsniz ama havaya uygun giyinip cikarsa bisey olmaz
kelebekmom Kuzularinanasi Çıkarıyorum zaten hiç çıkmıyor değiliz ama buranın ayazı da serttir alıyor burnundan ağzından okula giden çocukla benim 1 yaş bebeğim bir değil malesef 🫠
kelebekmom mysozclk Aynen bende çıkmıyorum öyle dışarı nerden alıyor bilmiyorum hastalığı . Probiyotik ne veriyorsunuz? 4 yaş altına vermiyoruz dedi eczacı bana. Dediklerinizin çoğunu bende yapıyorum ama diş dönemi iştah sıfır sadece emiyor. Kış mevsimini sevmiyorum artık önceden seviyordum ama kızım hasta oluyor 🫠😅
Durucuumm kelebekmom nasıl onu söyledi ki eczacı. 1 aylıkkken den beri kullanıyorum probiyotik bebekken kaka yapamıyordu çok ıkınıyordu o yüzden kullandık şimdi de ayda 1 mutlaka kullanırız (enterogermina kıds) martta 2 yaşına girecek. Bu sene grip aşısı yaptırdım şeytan kulağına kurşun şimdilik iyi gidiyor. Her diş çıkarmada hasta oluyordu ateşi çıkıyordu şu an diş çıkarıyor son azılarını iyiz şok şükür elhamdülillah
mysozclk kelebekmom 4 yaş altı nasıl verilmiyormuş en iyisi siz doktorunuza danısın 💕 ben suan maflor plus kullanıyorum reflüsünden dolayı once adenovirüs oldum 1 hafta entoragerminada kullandım yenı dogan döneminde de bıogaia kullandım 3 ay hepsi cok ıyı geldi hasta olunca hemen atlatıyor şükür 🤲🌸
Kuzularinanasi kelebekmom iste alisacak ben misal verdim.dedigim gibi ne kadar sakinirsan okadar göze batar.havaya uygun sekilde giydikten sonra terini usutmezsen bisey olmaz.
kelebekmom Durucuumm Yaa valla öyle söyledi hatta sulandırarak verirsiniz dozunu düşürmüş olursunuz dedi almadım onu da. Bizim kabızlık da çok ve her dişte sıkıntı yaşıyoruz :/ teşekkür ediyorum fiyatı ne peki ne zaman almıştınız
derya0712 Yani bilmiyorum benimki masallah su iki aydir hasta olmuyor iki aydir da duzenli olarak kurudutla ihlamur kaynatip veriyorum biberona koyup.İcine de bir cay kasigi bal ekliyorum.Diyorum acaba o mu etkili geldi yine de soyleyeyim dedim.Yarim avuc kuru dut,birkac yaprak ihlamur ikisini bir tasim kaynatiyorum sicakken biberona icine bal, iliyinca veriyorum.Belki ise yarar sizinde.Rabbim tum cocuklarimizi korusun saglikli olsunlar hep 💕
kelebekmom ozgee7 Karadut özü mü ? İçeriklerini pek iyi duymadık malum markaların :/ hangi marka meyvesuyu gibi mi veriyorsunuz
maygirl kelebekmom gidalar cok toparlayici olmuyor.gida takvisi ilede destekleyin daha etkenler.disarisi hasta etmez ewde surekli bulunmak ayni hava oksijensizlik daha cok hastalik nedenidir.astronot tylumlari gydirin yada nasil korunakli olcaksa hergun cikarain emin.olun daha az hasta olcaklardir
Durucuumm kelebekmom geçen ay aldım 294 tü sanırım 10 tanesi. Her ay hasta olduğumuz için her ay kullandık. Ama bize çocuk doktorumuz önerdi kullanın mutlaka diye. Eczacı yanlış bilgilendirmiş