miniikmucizem_ benimki de 7aylık ya bence o kadar kasmayın.ekran arada görsün nolcak.ben evde hiç TV açmıyorum yani alışkanlığım yok bebekten önce de yoktu.ama kahvaltı yaparken telefondan bişey açıyorum beraber kahvaltı yaoıyorız kızımla. önce bakıyorr ekrana.sonra hiç bakmıyor hiç ilgisini çekmiyor.zaten günün büyük çoğunluğumda oyun oymuyoruz şarkı söylüyoruz yürüyoruz etkinlik vs derken bes dk on dk ekran görünce çocuk değişmiyor.benimki de aynı seninki gibi ağzında tükürük ııı mııı gibi sesler çıkarıyor.bir ara hep böyle yaptı hiç konuşmadı.iki hafta kadar.hatta buraya post açtım.üç gün önce bi başladı kelime söylemeye şok oldum.kelime derken dede,nene,anne,Abu,dudu tarzı.sma net değil tabi anlaşılıyor ama bebek dili işte.aniden söyledi he.hep baba anne derim ama dede dedi😂😂 bi gün hiç konuşmuyor bi gün konuluyor değişik