ruyacay 6 ay sut emdi ama şuan az geliyor , napmaliyim aptamil, hipp mama aldım yapıyorum hiç içmiyor sütüm yetmiyor ek gıdaya gecmeme rağmen 2 öğün ekgida yiyor ama aptamil hipp mama yemiyor ne yapmaliyim anneler
3kedili2bebekli ruyacay aç olsa daha sık emer o zaman sütünüz artar, sütünüz ek gıda başında azalır çok normal artsın diye gece 1 kere gündüz 2 kere sağım yapabilirsiniz ek gıda yediği için daha az emiyor o da sütte azalma yapar sağım yaparsaniz sütünüz azalmaz ve bol sıvı tüketin