Iyi akşamlar arkadaşlar ya ben sizlere birşey danışmak istiyorum benim yeğenim var neredeyse 3 yaşına girecek inşallah 🤲bu zamana kadar kahvaltı da vs muz avakado vermiş kardeşim şimdi vermiyor ama oda hiç birşey yemiyor makarna çorba kek vs onları sadece kreşe de yeni verdiler ama ordada yemiyo hani Türkiye de yaşamıyolar alman yada burada olsa en azndan doktora vs götürürdük onlarda yemek terapisine götürücekler inşallah faydası olur 🤲bilgisi olan yazarsa çok sevinirim ❤️