Merhaba. Ocak 2023te aciliyetten reeder p13 maxl almıştım 8ay kullandım. Bu sürede Hopi, telegram, tinder, papara vs kodlar geldi telefonuma. Onemsememistim. Telefonda en büyük sorunum wifi gördüğü halde wptan ileti gelmemesiydi. Bu dönemde şikayetvara yazmıştım. Öğrendim ki telefonda güvenlik açığı olduğu için bu kodlar geliyormuş. Yaşayan var mı? Reeder kullanan varsa da kullanmayın birçok şikayet var bu konuda nette. Ben yeni öğrendim sizinle de paylaşmak istedim 🌺