melikedefne Merhaba herkese. Doğumdan önce çok fazla stok yapmışım. Bu yüzden elimde Sleepy Natural 1 ve 2 numara açılmamış paket bezler kaldı. Satıyorum almak isteyen varsa yazabilir.