Kızlar merhaba öncelikle hepinize yeni yılın ilk gününden selamlar hayırlı seneler diliyorum şimdiden ❤️❤️
Bebeğim 9. Aylık bi enfeksiyon geçirdi halen iyileşirmiş değil hastalıktan bir hafta öncesinde iştahsızlık başladı normalde tabak tabak yemek yiyen bit bebekti secmezdı yemek sonra biran da çorbalardan yemeklerden bir iki kaşık alış ağzını açmamaya başladı derken bir gece birden ateşlendi neyse kan falan alındı crp 26 küsür boğaz enfeksiyonu gecırıyor dedi doktor antibiyotik başladılar bugün 5, günümüz ilk 3 gün ağzını kilitledi o yedıgı bir kaşığı bile yemez oldu mecbur ilaç içeceği için bizde son çare şırınga ile çorba verdık hoş onu da içip kusıuyordu zaten neyse bugün dünden beri ağzını evet açıyor ama isteksiz isteksiz bir kaşık iki kaşık sonrası kafasını sürekli kaçırıyor ağzını asla açmıyo yemek istemiyor önceden 1 tabak çorba içen çocuk şimdi yarım tabağı bitirmiyor bir kaç kaşık zorla alıyor by durum geçer mi nasıl düzelir yemeye ne zaman başlar yoksa böyle ömür boyu sürecek mi çocuk resmen aç yaşıyor sadece emiyor ama yemeğe gelince yemek istemiyor yormamak adına sıvı deniyorum tık yok ne yapabilirim iştah açmak için bi öneriniz var mı karadut özü pekmez vs vs ne iyi gelir Allah aşkına çıldırcam