nesegul her türlü gazlı olucak daha çok küçük çünkü ,bebeğim 5 aylık hala gazlı ben 4 aylıkken ek gıdaya başladım çünkü kızım laktoz intoleransı hiç bir mama yaramıyor karın ağrısı yapıyor eziyet çekiyor diye ek gıdaya geçtim alerjik bebekler erken başlayabilirmiş çok sıvı yapıp veriyorum ama sizin için çok çok erken