kızlar selam hepinizin yeni yılı kutlu olsun sağlıkla bebişlerimizi büyütmek nasip olsun. bebeğim 5 ay 3 haftalık beş buçuk aya kadar silikon uçla emzirdim bıraktık artık tutuyor kavrıyor memeyi. fakat şimdide sanki emme süresi azaldı silikon uçla daha uzun emiyordu o yüzden hep doymuyor zannediyorum çişli bezini takip ediyorum oda mı azaldı yoksa ayı ilerlediği için mi sık sık yapmıyor anlayamadım gün içinde 5-6 bez tabi değişiyor ama ben şimdi herşeyi doymuyormuş gibi ona yorumluyorum bu durumu yaşayan varmı yada bilgisi olan