Doktorumuz debridat önerdi. 3 hafta kullandık. ilacı kesiyoruz tekrarlıyor. baktım olmuyor ilacı kestikten sonra her sabah yarım çay kaşığı hindistancevizi yağı, bol su, elma, armut, hoşaf, çorba ile kakayı yumuşattıktan sonra katı gıdaya devam ettim. keçi boku gibiydi afedersin bizimkide. Bence en önemlisi bağırsağı günlük boşaltmak. günlük yapan ve katı yapan bir bebekti. bir iki gün fitille yaptı ağlaya ağlaya. sonra ilaç kullanmadan günlük takip ettim. şükür geçti ama uğraştırdı. dolcosoft da aldım ama kullanmama gerek kalmadı. çok geçmiş olsun.