Kızlar kızım 3 gündür asla mama içmiyor 6 aylık memeyi bıraktı zaten şuan asla mamayı da içmiyor muhtemelen diş çıkarıyor huysuzluğı var. Kaşık mama düşünüyorum artık aklıma bişey gelmedi. Bu biberonda hazırlanan ve normal kaşıkla verilen varmış kullnanan varsa bi fikir verebilir mi