merhaba güzel anneler,11 aylık bebeğim de dün aniden popo ve bacaklarında kabarma ve kızarıklıklar oluşmaya başladı sonrasında da yüzünde oluştu kademeli olarak bir yeri düzeliyor başka yerinde aynı kabarma ve kızarıklıklar çıkıyor şimdi de özellikle iki yanağı ve çenesinin altı kıpkırmızı ve kabarık sizce sebebi ne olabilir , kademeli olarak çıkıp yok olduğu için doktora da götürmedim ne yapmalıyım bu durumu yaşayan oldu mu 😔