SweetMom__ Çok duygusalım saçlar çok öne geliyordu yanları bende azcik kestim ( kuaförüm) bu arada babası gelince komple ilk saçlarını tıraş ettireceğiz. İlk saçları saklayacağım.😓 kurban olduğum tatlıydı daha bir tatlı oldu maşallah♥️🧿
aslananne27 SweetMom__ 🥹benımde oğlumun sacları öyleydi lüleydi kesince Bnde çok üzülmüştüm 🥲inş tekrar lüle çıkar dedim ama yok sacları düz müş meğerse🥹
gmo Bende kızımınkileri kesmeyi düşünüyorum daha 5 aylık ama yanları çok uzadı gözlerine geliyor kıyamıyorum da annemler gelince yapıcam kendim ağlarım sanırım duygusallıktan🥲😅 Allahım sağlık sıhhat versin sizlere Mahşallah bebişinize 🙏🏻🙏🏻
SweetMom__ gmo sağol canım 1 yaşına girdi çok fazla uzundu rahatsız edici şekilde dayanamadım az ucunu aldim rahatladı şuan. Ben şuan çok duygulandım olsun kökü onda yine uzar. Amin inşallah cümlemize♥️🧸
gmo SweetMom__ oyy kuzum nice yaşları olsun 🙏🏻❤️ evet bende öyle düşünüyorum bakalım yapıcaz bişeyler 😅