busraalanya Kızlar elektrikli süpürge alacağım şöyle iyi çeken uygun fiyatlı birşeye ihtiyacım var .torbalı düşünüyorum ama karar veremedim Daha önce torbasız aldım bir ay sonra çekmemeye başladı . Kullanan memnun olan arkadaşlar tavsiye verirse sevinirim .
Acemimommm busraalanya kablosuz dikey süpürge almanı tavsiye ederim 15 20 dk da bütün evin işi bitiyor.
Badebaby busraalanya arnica mila filtreli 3 yıldır kullanıyorum bi sorun yaşamadım ilk gün mü gibi çeker
Acemimommm busraalanya eğer bütçeniz varsa kesinlikle dyson ama o kadar vermem diyorsanız philipse xioamiye bakabilirsiniz
mondecaidensecmeler busraalanya fakir kullanıyorum dik supurgesini de aynı şekilde yıllar oldu çok memnunum çok iyi çekiyor
Gul-42 busraalanya valla arnica tayfun kullanıyorum asıırııııı memnunım annemde yengemde aynısını kullanıyor fıyatıda ucuz
merkursavascisi_06 busraalanya torbasız iyi bi şey almamışsanız ondan böyle olmuştur. 5 yıldır nerdeyse philips maraton xb9185 kullanıyorum çok memnunum