aselikra4
Birden açılıyorlar kuzum. Çok normal benimkide o aylarda tutunarak gidiyordu. Bir kaç adım girişimi oldu toti üzerine düştü. İçine ürperti geldi herhalde bir süre denemedi tutunarak devam etti. 12. Ayda kafamı bir çevirdim ki yürümeye başlamış. Elinden tutup yürütmeye çalısınca nasıl tepki veriyor