gokcenur09 Bebeğim 2 ay 20 günlük ve mama yemiyo şöyle soyliyim bebelak Aptamil sma hepsini de kullandık ama yemiyo bı turlu biberonu aliyo ağzına sonra geri ufuruyo yada agziyla biberonu oynuyo agliyo bı turlu o mamayı yediremiuorum sütüm de azalmaha basldi ne yapicami bilmiyorum başına gelen var mı yada fikri olan
zumrut80 gokcenur09 biberonun ucuna çok az pekmez sürün . Ağzına tatlı bişey gelince ona aldanıp içer belki
tontonanne gokcenur09 merhaba biberon olarak ne kullanıyorsunuz ya da biberon ucunun numarası bebeğinize uygun mu değilse akış yavaş olduğu için Red yapabiliyorlar. Sutunuzu arttirmayida deneyebilirsiniz benimde sutumun azaldığı dönem ınstagramda ki Emzirme danışmanlarından birinden destek almıştım Allah razı olsun sonuc aldım sorun yaşadığım da 4 aylikti şuan 9 buçuk aylık emiyor bence bu yoluda deneyebilirsiniz
alpik3461 gokcenur09 nuuk biberon ucunu bi dene meme gibi red de yapmaz sizin memenizi biberon istemiyordur
ogretmenanne2024 gokcenur09 benim bebeğim de aynıydı en son lansinoh aldım onu tuttu. Bu seferde beni emmiyo 🥺 philip falan aldım ama en yumuşak uçlu bence lansinoh
gokcenur09 mavi176_ mamajo biberon markasını kulaniuorum sağım da yapıyorum ama stresten azaldı iyice
gklpsln gokcenur09 sağım yaptığınız sütü aynı biberonda içiyorsa büyük ihtimalle mamadandır. Benim bebeğime de sma ve aptamil denedim içmedi. Golden goat veriyorum ara sıra sürekli içmiyor ama arada verdiğimde kabul ediyor
pogacayanaginannesi gokcenur09 mamajoyu bende kullandım her hangi bir sorun yaşamadım gaz falanda yapmadı
seyma51 Belki gazı vardır, belki odanın sıcaklığı fazladır ya da azdır. Bi tek biberondan olamaz diye düşünüyorum, hipp marka mama ve Avent biberon denediniz mi
gokcenur09 seyma51 hayır denemdim ve sadcee hop marka mama kaldj bugün de bebevjt aldık biberon görünce agliyo resmen ya ne yapicami sasiti
gokcenur09 gklpsln hayır farklı biberondna veriyorum zaten onu da içerken agliyo ağlaya aglya aç tarafından iciyo yoksa icmiyo
pogacayanaginannesi gokcenur09 böyle bazen çıkmazlar olduğunda insan ne yapacağını şaşırıyor ya sorunun ne olduğunu bulamamak can sıkıcı
gokcenur09 pogacayanaginannesi aynen canım ya hani sorunun ne olduğu belli olsa sorun değil ama onu yap bunu yap insan bunaliyo bide ters etki eder mi diye de korkuyorum
mavi176_ Philips avent varsa elinizde bir deneyin isterseniz ve biraz sabır inanın alışacak benimki tam anlamıyla alıştığın da 4. Ayindaydi şöyle düşünün anne sütü çok güzel tatlı hafif mama ağır ve daha yoğun kıvamlı tamamen alınmasına zaman verin bestlac damla çok güzel süt arttırıyor ve düzenli sağımda sütünüz artacaktır
gokcenur09 mavi176_ keisnlikle canım doğru diypsun biraz dahi süt olsa yeter diyolar ama huysuzlaasa sorun etmiyom ama emdiği halde huysuzluk ediyorbide biberon değiştirecek mecbur çünkü mama bı hipp denemedim
gokcenur09 zumrut80 aksma onu da denedim canım ama biberonu görünce çıldırıyor resemn kaşıkla verdim briaz öyle yedi ama bunda da yetistiremeidyok için sinirleneip agliyo kafasını bı odaya bı oraya atmaya başladı
gokcenur09 tontonanne biberon olarka mamajoo kullaniyorum ve üç olarka 0 +6 aylık üç kullanıyoruz acaba deidm biberonun ucundan mi diye düşündüm bide ayrı dmaakli üç aldım ama yok onu da tutmadı bacım ya resmen çığlığı basiyo şimdi gece icireyim uykusunda dedim onda da kafasını geri atiyo biberonu ağzına almamaya direniuo
gokcenur09 alpik3461 aklımda olsun bakalım olmassa biberonu değiştirmeden bide o uçtan alayım öyle değiştireyim biberonu