İmam tahtası mı deniliyor ne deniliyor oraya bilmiyorum ama göğüs kafesi böyle nefes alıp verdikçe ağrıyor birkaç gündür normalde böyle agrilari üşütme denir ondan kaynaklanıyor denir ama bilmiyorum sizde de aynı durum oluyor mu geceleri bazen dışında yatabiliyor uyuyakalıyorum üşütmüş de olabilirim