Elifnazinannesi Kızıma bugün doktor mukotik vermiş içirdim ve ateşi çıktı 38.5 39 a kadar sizinde böyle bir şey başınıza geldi mi
Tugceksck Elifnazinannesi daha önce kullandık, ara ara da kullanmaya devam ediyoruz böyle bi sorunla karşılaşmadık canım
Gamzee181 Elifnazinannesi Mukotik öksürük şurubu değil miydi .ben vermiştim ateş yapmadı aksine balgamına iyi gelmişti .Bir çay kaşığı vermiştim 5 aylık... Geçmiş olsun 😔
Elifnazinannesi Tugceksck ay ne güzel bizde böyle bir etki yaptı şimdi baktım prospektüsüne ve ateş görme ihtimali yazıyor bize dokundu sanırım bu ilaç ya
Elifnazinannesi Gamzee181 öksürük mu değil mi tam bilmiyorum ama balgamı mukusu yumuşatarak kakasıyla birlikte atmasına yardımcı olacak demiş doktor bende anlamadım canım bisey
Gamzee181 Elifnazinannesi canım bizim ki kaka da değil ama balgamını ağzından çıkarmıştı işe yaramıştı . Alerjisi yoksa zeytınyağını ılıtıp göğsüne veya sırtına sürüp ağız mendili ile kapatırsan işe yarayacaktır inşallah.