Kızlar şimdi İlk iki yıl Kendi isteğimizle çocuk istemedik korunma yönetimi olarak geri çekilmeyle korunuyoduk hiç bı sıkıntı olmadı eşim ben kendime güveniyorum hiç bşy olmaz dediği için rahattim olmadı da sonra çocuk isteyince korumasız ilişkide bı ay geçmeden hamile kaldım şimdi oğlum 6 aylık asla hamile kalmak istemiyorum korkuyorum doğum kontrol hapı kullandım doktor önerisiyle ama bana yaramadı sinir stres yaptı bıraktım bende bundan sonra da bı sıkıntı olmaz dimi biliyorum pek koruyuculuğu yok spiral taktırmak istemiyorum kayma ihtimali var zaten sizce napim başka yol denesem mi prezervatif eşim istemiyo hissetmiyorum diyo acaba hamile kalmak ihtimalim olur mu yine