Balkizlarim oglumunannesiyim_- 2 gündür kampta kalıyorum yemek derdim yok çok şükür böyle alışınca da evde yemek yapmak ilk başta tepe taklat ediyor ya tatil dönüşü yani 🥹😄🥰
mematiii oglumunannesiyim_- vallaha şu postları keşke hergün sabitleseler ya ne güzel olurdu.Benimde menüm ıspanak yemeği, şehriyeli çorba, yoğurt.Birdr dünden tavuk döner yapmıştım onu yeriz.
mylife_ oglumunannesiyim_- kuru fasulye pirinç pilavı yanına tavuk but yoğurt çorbası turşu & meze klasik bir menü 😅