melissa2 5 gün önce doğum yaptım normal şekilde daha sonra dikiş atıldı ama şuan çok acımaya başladı ne yapmam lazım krem falan veriyorlar mı
anonimmomp_ melissa2 buz koyuyor musunuz bana doktor hiç bi şey vermemişti sadece buz koy demişti çok iyi geliyordu ağrısını sızısını alıyordu
patasuhamuru melissa2 benimde 4 ya da 5. gün acımaya başlamıştı ilk kontrolde enfeksiyon kapmış dedi 2 tane krem vermişti bir de solüsyon aldırdı oturma banyosu yap diye 40 çıkana kadar kullandım kremleri ve maalesef son güne kadar acısı sürdü. Bol bol dinlen üzerine çok oturmamaya çalış mutlaka kontrolünü ol umarım en yakın zamanda geçer geçmiş olsun.
minniks melissa2 bana fito krem vermislerdi iki gun surdum sonra surmedim acımadıda tuvaletten sonra bastırmadan iyice kurula geriliyosa eger batikon falan surebilirsin
zehrakuzeyhakan Bende normal doğum yaptım 25 gün önce dikişlerim patladı dinlenemedim diye ağrıları olunca farkettim patladığını hastaneye gittim bir hafta antibiyotik tedavisi ardından tekrar dikiş atıldı suan 2 haftalık oldum hala ağrıyor çözüm bulursanız söyler misini
melissa2 zehrakuzeyhakan zehrakuzeyhakan Dikişlerinin patladığını nasıl anldın akıntı mı oldu yoksa sadece acı mı çok korkuyorum bende
melissa2 zehrakuzeyhakan Çozüm bulamadım ağrıyı batmayı çektim şuan 29. Gün dikişlerin hepsi düşmedi ama ağrımda yok bitti
rumeysamete Anestol krem söylemişti bana doktorum uyuşturucu krem biraz rahatlatıyor geçmezse doktora gidin
candan3011 Ben geçen ay vajinal doğum yaptım. Dikişler için anestol kremle antibiyotikli bir krem önermişlerdi. Bir de batikon yerine cristalin diye bir sıvı önerdiler antibakteriyel antifungal bir sıvı batikon gerdirir dikişleri kurutur çok cristalini her tuvaletten sonra sık demişti uzman hemşire tanıdığım ben herhangi bir sorun yaşamadım çok şükür. Söylediğim sıvı spreyi eczanelerde bulabilirmişsiniz yine de bir doktorunuza danışın ama ben bu şekilde uygulama yapmıştım çok şükür herhangi bir sıkıntı yaşamadım umarım faydalı olur 😇
yenicikanne Bebeğim biraz kg oldugugu için vajinal doğum yırtilarak gerçekleşti o yuzden. Dikisler cok uzun sürdü bende iyileşmeye ek sanmıştım lakın sivi beslenin kabiz olmamamya çalışın ve wc kağıdı degil de rulo havlu kullanin tuvaletinizde. Kurulamaya ozen gösterdim. Ve 5 dk 5dk buz uygulamasi yapmıştık.
beyzanur661 Madecassol kullandım doktor verdi normal doğum sonrası düzenli kullanınca acım gitti dikişlerim de erken düştü.
evrenkus banyo sonrası batikon ve her gün fito krem sürmüştüm, doktor öyle önermişti, bir süre sonra ağrı geçiyor, dikişler düşmeye yakın daha çok ağrıyor. kendinizi çok yormayın ve o bölgeye baskı yapacak hareketlerden kaçının. geçmiş olsun.