Elifdemir1907 Kizlar kıyma 4 gündür dolapta kötü kokmuyor ama bildiğim kadarıyla tüketilmemesi gerekiyor buzluk bölümünde değil dolapta kaldı 4 gün alt tarafında buz dolabının şimdi bu kıymadan yemek yapılmaz değil mi
cokbilmismom Elifdemir1907 yapmayın bence sabahtan akşama kadar bile dursa kararıyor 4 gün diyorsunuz
Elifdemir1907 elifclk2506 eminmisiniz ekşimemişmiydi kıyma sanki benimki hafif ekşi kokuyor yada ben mi anlamadım kanlanmış böyle diyorum yapılmaz ya mecbur çöpe aticam Allah affetsin napiyim
Elifdemir1907 Prensescik benim içinde fazla baktım biraz kanlanmış böyle bozulmaya gitmiş bide et ürünü zehirlese mahfeder
Elifdemir1907 cokbilmismom yapmadım çöpe aticam maalesef Allah affetsin güvenmiyorum çünkü dediğin gibi 3 gün yemek dolapta kalsa yenmiyo çiğ kıyma bakteri uretmiştir