Merhaba oglum bugün tam 8 aylık oldu dun alt disinde bir sivrikik degdi elimize baktik cok kucuk nokta gibi bir sivrilik var alt disinde baska hic bisey ya knsadece igne deligi gibi bir delik var ve sertlik de varr acaba diş mi geliyo cok huzursuzlikda yapmadi ama emreken filan mememin ucunun cekistryo acıyo