Bebeğim 2 aydır yoğun egzama yaşıyor, kortizollu kremler zaditen damlalar her şeyi kullandık. Çocuk doktoru, alerji doktoru, cildiye bile gördü ama bir türlü geçmiyor. Bazen azalıyor azaldığında da bacaklarında inanılmaz kaşıntı oluyor ve kanatarak kaşıyor sürekli engel olamıyorum. Başına gelen var mıdır? Ne yapabilirim kaşıntısını geçirmek için:(