Merhaba herkese 2 ay asısından sonra halsızlık kendı kendıne sızlanma ağlama emmek ıstememe halsızlık ıstahsızlık aksamları uyuyamama uyuduktan sonrada kesıntısız uyuyup hıc acıkmaya uyanmama durumu var toplasan gun boyu ıkı kere emmıstır ne zaman gecer bu durumu yasayan varmı