Melisa_ Herkese merhabalar..2025 den bi sorum olcakti adetim oldum bitti ara kanama oldum 1 hafta sonra 15 gündür devam ediyor doktora gitmeye korkuyorum dogumdan sonra gitsem alttan muayene yaparlar mı adetliyken acaba böle bsiey başına gelen varmi?