Bebeğim 3 aylıkken doktoruna sormuştun eli hep ağzında salyası akıyor acaba diş mi diye sormaz olaydım :) maalesrf ki Türkiye bebek konusunda çok gerideyiz salya salgılayan bölüm yeni yeni gelişirmiş bebekte ellerini keşfettiği için hep agzındayms maalesef birleşince toplumda diş algısı oluşuyor . Ah kaşınıyor damakları elleri ağzında diyen çok. Şuan4 aylık olduk yüzümüz gözümüz salya:)