ulsy123 Normal olduğunu düşünüyorum. 14,5 aylık kızım var benimde genel olarak baba, anne, meme, mama ve gel diyor. Sürekli değil ara ara der yani ne zaman demek isterse. He birde kedi ve möö diyor dili döndüğünce. Yani bu aylar için normal bu şekilde olmaları