bendenbirtanedahayok Testiniz pozitif kanda negatif çıktıysa boş gebelik ya da dış gebelik olabilir en acilinden kadın doğumcuya görünmeniz lazım
aselikra4 arzutuana kadın doğuma muayene olun hem dış gebelik veya normal gebelik olup olmadığını görürsünüz hem içiniz rahat eder
Kuzeymiram arzutuana ay benide etiketle sonuca merak ettim hakkında hayırlısı neyse rabbim onu nasip etsin
Alisvehumos Babyboysmother tabi ki ,sütte korumaz,doğumdan sonra doktorum bebekmdüşünmüyorsanız prezervatif mutlaka kullanın,hamile kalırsınız demişti
Alisvehumos arzutuana bencede yok Çünkü olsaydı değer çok hızlı yükseliyor,ordaki doktorlar yorum yapmıyor mu
arzutuana Yok ben evde baktım 🥰e iyi hadi bebişim çok küçük ama bütün kaset testler pozitif çıktı ilginç