Bebeğim 7 aylık olacak suan ateşler içinde yanıyor doktorda test sonucu pozitif çıktı ilaç başladı ama ne calpol içirebiliyorum nede verdikleri ilacı bu ne yapacağımı şaşırdım sürekli ağlıyor kucakta bile Tv açtım artık ilgini çeker susar diye ama biraz susuyor yine devam doktor yatış istersen yapabilirim dedi ama evde de atlatabilir deyince aldım eve geldim ama nasıl geçer bu illet ateş olmasa en çok o korkutuyor beni inmiyor hep 38-39 civarı