Ay1453 Kızlar Konya merkez de olduğu gibi Konya Ereğli’de de şivlilik yapılıyor mu burda yaşayanlar cvp verebilir mi rica etsem. Komşular yok soracaktım bide daha yeni taşındık kimseyi tanımıyorum mahallede falan
hepoyleolurzaten___ Ay1453 canım aynı yerde oturuyoruz :) Konya’da gördüm ama burada şivlilik hiç görmedim
hepyerdeyizz NariNariKiminYari kandil günü yani yarın çocuklar kapı kapı gezer ve şeker toplayıp büyüklerinin kandilini kutlarlar
usenmedimyaptimbirvelet NariNariKiminYari evettt bende oğluçu çıkarcam 🥳🥳 bugünde fener alayı var herkes fener uçuracak ateşin üstünden atlayacaklar bir nevi şenlik. Yarın da sabah 8de bütün çocuklar çıkıp teker teker zillere basıp şeker topluyorlar 11 dedin mi bitiyor yıllardır sadece Konya’da var olan bir gelenek🥹❤️ eşimle çok heyecanlıyız bir sürü abur cubur yiyeceğiz hahahahs
NariNariKiminYari usenmedimyaptimbirvelet yaa ne kadar güzel🥺 keşke buralarda da olsa bu tarz gelenekler 💘