hayalperest2310 Kızlar ilk gebeliğim hemen olmuştu iki aydır korunmasız ilişki yaşıyoruz bu ayda tutmadı normal mi merak ettim
uykusuzanne__ hayalperest2310 ilk hamileliğim çok zor oldu ikinci hamileliğim oğlum 9 aylıkken hamile olduğu öğrenmiştim
defnevedoruk hayalperest2310 neyle korunuyordunuz? korunmayı bıraktığımız ilk ay hamile kaldım ben ama direk ovulasyon testi aldım pik günleri değerlendirdim
Azyef hayalperest2310 geri cekilmeyle prezervatifle korunuyorduk 3 yıl sonra ilk denemede oldu simdi 1 aylık 😊
hayalperest2310 prensprenses2 hemsire-anne- OptimusPrime 2.ayım olacak bakalım bizde ne zaman olacak🥰hem korkuyorum doğurmaya hem de 30 olmadan bir tane daha olsun istiyorum çünkü kızıma kardeş istiyoruz