Sevgili anneler doğum yapalı 4,5 ay oldu.23 Eylül’de spinal anestezi ile Sezeryan oldum.doğumdan sonraki hafta uyandığımda ayaklarımda uyuşukluk hissediyordum. Aylar geçti bu durum geçeceğine artmaya başladı.gün içinde ayaklarım hep uyuşuk hissiz gibi.bu durumu yaşayan veya yaşayan birini duyan var mı ? Ameliyattan dolayı mi oldu acaba ?