Oğlum 7 bucuk aylık kac haftadır bitmeyen burun akıntımız var 1 haftadır da ateş öksürük var doktora götürdük tahliller temiz çıktı calpol yada dolven ver diyor ateş cikinca ateşi dünden beri yok ama sürekli uyuyor emmiyor birseyde yemiyor dun geceden beri sürekli uyuyor uyanınca oyun oynatıyorum baygın baygın bakıyor uykusu var gibi napicam hic bilmiyorm 😰😰