Kızım doğduğundan beri hep parmaklarını emiyor gece uykusu bozulunca hemen ağzına koyup uyur tekrar 2 hafta önce elinde sivilce gibi ufa bir yara gördüm ve gittikçe büyüdü şuan kocaman bir yara oldu cildiyeye randevu aldım götürücem fakat kremde verse kızım asla elinden vazgeçmez yine emer bıraktırmak istiyorum ama yapamıyorum bu durumu yaşayan var mı emmemesi için ne yapabilirim