aslananne27 Kızlar yaklaşık 2 haftadır karnımın sağ tarafında sadece belli bi belgesinde sanki karnımın içine bıçak koymuşlar da oturunca bazen kalkınca eğilince saplanıyor gibi hissediyorum bu normal mi
ygtzynp aslananne27 bebek iyice büyümeye başladığı için yeri iyice genişletiyor normal ama üşütmüş ve enfeksiyon vs olma ihtimalinide düşünebilriz ayakları ve sırtı sıcak tutun 🤗
ikibaloglanannesi 24.haftadayım 22 den beri benimle. Kalkarken bazen otururken Geceleri sağa sola dönerken Özellikle sağ taraf. En son 22.haftada kontrole gittiğim de doktor çok normal demişti.
aslananne27 ikibaloglanannesi inşallah öyledir canım kendi doktoruma randevum bu ayın sonunda daha çok 🤦🏻♀️
aslananne27 ygtzynp bu ayın 14 ünde kalbine bakacaklar kalp doktoru rütin bi kontrol oda bilir dime ona söylesem
ygtzynp aslananne27 yani kadın doğumcu kadar anlarmı bilmem ama sonuçta doktor 2lbet bizden daha iyi biliyordur