BilgeHanim 1.si tuwalet egitimine baslamak icn bellu kriterler var okudunuz mu,arastrdinizmi hic bilmiyorum ama 1.si bebeginiz kndi kndine merdiven inip cikablir duruma gelmis olmali.17 aylik bebegin kaslarinin tam gelismis oldugunu dusunmuyorum.bezsiz 7 24 ne kadar tutablirsiniz.gunduz birakip gece bezlemek kafa kariskligi yapar.şuan oyun gbi dusunupnilerde tam tuealet egitmine baslayinca cokta cddiye almayabilir.oyun olatqk bliyir.cokta blincli olmayablir.17 ay erken bnce cnku enazndan kasları icin.şuan kndine oyun ve kafa karisklik durumu olablilir.nadirende olsa birakan bebekler var ama zor…kizimda 15mayindan bu yana kaka cis yapmadan soyke suan 19 aylik oldu bezini getiti deistr die.poposnu gosterir kaka yapcai zaman.ama.egitm beremem kaslari gelismis deil merdiven cikabliyor ama inemez tek basina mesela. En erken 2 yaş 2.5 yaşı bekleyin derim.