Merhaba hanımlar öncelikle herkese iyi yıllar diliyorum regli dönemi benim gibi geçen var mı çok merak ediyorum şimdi benim her regliden önce yaklaşık bir ya da iki gün önce pembe ya da kahve lekelenme oluyor ondan sonra regli kani
Artıyor doğumdan sonra her ay böyle olduğu için o ilk baştaki lekelenmeyi hep yerleşme kanaması olarak görüp korkuyorum açıkçası bugün de yaklaşık iki gündür pembe kahverengi lekelenmeler var reglikanı nasıl söktürebilirim başına gelen var mı