Deniztalha eşinizle çalışmakla kurs çok farklı ilerliyor, ben de ilk eşimden öğrendim ama buradaki kurs çok farklı anlattı her şeyi. Tamamen sınav odaklı çalışıyorlar, mesela ben arabayı her durduğumda boşa atıyordum özellikle ışıklarda beklerken ama kursta hep bire takılı halde bırakmamızı istiyorlardı (kalkarken unutulmasın diye)
Eğer iyice öğrenip kursa gidecekseniz kurs hocasına bildiğinizi söyleyin ona göre öğretsin, yoksa daha farklı öğretiyorlar alıştığınızın dışına çıkıp daha fazla hata yapmanıza neden olabiliyorlar
Pedala basmaktan korkmayın araba bağırsın önemli değil hiç bir şey olmaz ☺️