1 buçuk aylık bebegim var sütüm doğumdan sonradan beri çok bebek emiyor ama tam bosaltamiyor ve emerken hep genzine kaçıyor nefes nefese kalarak emiyo bi kolu sürekli hareket halinde çok üzülüyorum çünkü sinirlenip ağlıyor doğru düzgün ememiyor çok çekiyor diye mi böyle anlamıyorum ayrıca benim de goguslerim agriyo sürekli şiş halde üstüm başım sürekli ıslak,ilk bebegim ve böyle şeyleri ilk defa yaşıyorum linçlemezseniz bu duyguyu pek sevemedim emzirmek bana zulüm gibi geliyo bebek de bende mutsuzuz