sistr Bebeğim neredeyse 2 yaşında. Bende hala emziriyorum. Ancak göğüs ucu ve çevresi sürekli yara, kabuk, kaşıntı ve tahriş oluyor. Çözümü olan var mı? Şimdiden teşekkür ederim 🙏
Lavinia_- sistr canım doğru şekilde emzirme yapmadığın sürece olur emzirme şeklinin doğru olduğuna emin ol önce . Yoksa ısırıyormu bebeğin ?