omeresra0509 Merhaba arkadaşlar buzlukta anne sütü var poşetlerde vakitleri geçmedi henüz ama bi sabunsu ekşimsi kokusu var internette okudum normal bir sorun yok bebek içiyorsa verilir diyor acaba bu durumu yaşayan oldu mu?
mimiki omeresra0509 poşeti sakladığınız yerde temas eden başka bir şey olmaması gerekir bu durumlar yaşanmaması için ve sütü sağıp buzluğa koydultan sonra da aynı şekilde diğer şeylerle temas etmemesi gerekiyor ki onların kokusu sinmesin
omeresra0509 Lavinia_- valla onu çözemedim süt saklama poşeti kokuyorsa da süte geçmiş süt de kokuyor olabilir