feniks Yarın aşılarımız var neler yapabilirim kolay geçmesi için ateşlenirse ne yapmam lazım nelere dikkat etmem lazım
oak00 feniks dün yaptık şükür ateşlenme olmadı biraz huysuzluğu oldu ateş 38 olursa 1 çay kaşığı calpol ver banyo yaptırırken aşılı koluna kese atma falan dedi