instamomdegil Bebeğim gülmeyi öğrendi, benimle göz teması kurup bana gülüyor ama bir de duvarlara bakıp duvarlara gülüyor, normal bir durum mu acaba ? Bir an tedirgin oldum .
monaroza88 instamomdegil benimki de tavana bakıp gülüyodu ilk zamanlar. Artık bıraktı tavana bakıp gülmeyi. 6,5 aylık. Suratıma gülüyo artık. Normal yani.tavana bakar, duvara bakar, boşluğa bakar, olduk olmadık her yere bakıp güler. Gelişim basamakları bunlar.
instamomdegil lidokain oyun halısına yatırdım 😅 ışıklı sesiki yere deği de duvara dönüp gülmesi , duvarların ilgisini çekmesini anlayamadım
lidokain instamomdegil kız her şeyde bsey aramayın bugün tavana duvara bakar yarın başka bseye bakar :)