Kızlar bebeğim aç gerçekten,, meme reddi ve mama reddi aynı anda olur mu ya .. memeyi tutunca kriz geçiriyor resmen okadar ağlıyor ki napcgmi şaşırıyorum, dakikalarca ağlar susturamam , ve sabah mesela aç biliyorum ama meme almaz memeye gelince delirrcesine ağlar 😢 napcm gerçekten çok zor günler yasiyorm napablrm doktor a mi gotursem