mucizem10 iki yaşına yaklaşmis aslında daha kolay olmalı, emziren bebekler için daha zor bir durum çünkü sık emmeye alışkanlar ama mama bebekleri için pek öyle degil normalde en erken 5 6 saate bir biberon veriyoruz…
Akşam güzel yiyormu ?
Açlıkla değil de bence alışkanlık olmuş onda
Yaninda yatmayi deneyin uyandiginda hic bsy vermeyin sarılin yanına yatın
Uzun surecek ama Yavaş yavaş aliskanligini birakacak