Allah razı olsun hepinizden 🙏 hayır doktorlar bile anlayamadı otopsi yapıldı daha çıkmadı 1 ay olacak ön rapora bile bir şey yazılmamıştı boğazında bir şey kalmadı başını da bir yere vurmadı hepimizin içindeydi yanımızdaydı anne anne diye ağlayarak gitti yavrum