cansu1003 2 bucuk aylık bebegimin iki kolunda da böyle bişey cıkmış ne olabilir acaba bacaklarında da kücük kücük böyle sert pürüzlü yapıda döküntüler var
bendenbirtanedahayok Kuruluk egzaması gibi duruyor, nemlendirme yaptığınızda yumuşayıp geçiyorsa öyledir. Geçmeyip tekrar kuruyorsa alerji egzaması olabilir çocuk doktoruna göstermeniz gerekebilir