bgunes Bebeğim ek gıda ve demir ilacindan sonra kabız oldu çok kötü . Probiyotik kullanıyordum ama ona rağmen oldu maalesef. 6 ay için enterogermina uygun mudur kullanan var mı doktoruna sorup da ??
curlysister bgunes enterogerminayı bilmiyorum ama ben enterogis kullanıyorum içinde rezene yağı da var yatmadan veriyorum rahatlatıyor gibi geliyor, bağırsak düzeni de iyi katı gıdaya başlamış olmamıza rağmen
suheyla92 bgunes uygun ama ona ek olarak hindistan cevizi yagi tavsiye ederim her sabah 1 cay kasigi mamasina ekleyin biz de ayni sorunu yasiyoruz
bgunes Nacafa bunu arkasında yazana dayanarak mi söylüyorsunuz çünkü bizim kullandığımız probiyotik demir vs tüm ilaçlarda zaten en az 2 yaş yazıyor . Yoksa doktorunuz mu söyledi
Nacafa bgunes çocuk doktorunun bana söylediğini yazdım. Ben de oğluma 2 yaş sonrası kullanmaya başladım enterogerminayı